reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tono Khúla

Tono Khúla

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študent WU vo Viedni, pendler a kto vie čo ešte, ktorý je občas lenivý prejaviť svoju chuť do života :-)tono[dot]khula[at]gmail[dot]com Zoznam autorových rubrík:  ŠportSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Reklama na Niveu: Melódia

Tono Khúla

Reklama na Niveu: Melódia

Odkedy beží v televízii reklama na Niveu, stále si v duchu spievam: "Here comes the sun, it's for everyone..."

  • 28. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 962x
  • 7
Ako som písal monitor z matematiky

Tono Khúla

Ako som písal monitor z matematiky

Dnes o 8:30 začali maturanti na všetkých školách písať centrálne zadávané testy z matematiky.

  • 13. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 321x
  • 8
Prstom na mape

Tono Khúla

Prstom na mape

Tiež radi cestujete?

  • 6. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 053x
  • 2
Bush and Condoleezza

Tono Khúla

Bush and Condoleezza

Pri hrabaní sa v starých zložkách v mojom počítači som našiel toto. Je to už trošku neaktuálne, ale snáď pobaví. Tí, čo to poznajú to čítať nemusia. :-)

  • 27. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 487x
  • 8
Malá dušička maturanta

Tono Khúla

Malá dušička maturanta

"Maturita = pašovanie bláznov cez hranicu múdrosti." Tento výrok visí na stene v jednej triede mojej školy. Ja - ako tohtoročný maturant - som sa nemohol nevyjadriť k tejto téme. Naozaj sme tými bláznami my, alebo tí skutoční blázni sedia niekde inde?

  • 7. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 242x
  • 18
reklama
Ozdoby pre naše autá - ŠPZ

Tono Khúla

Ozdoby pre naše autá - ŠPZ

Neviem prečo, ale od určitého času som sa začal zaujímať o poznávacie značky áut. Možno mali na mňa vplyv rôzne americké seriály, kde mali dospievajúci chlapci na stenách vyvesené ešpézetky od výmyslu sveta...vážne neviem. Stalo sa však už aj vám, že vás nejaká značka zaujala natoľko, že ste jej venovali kúsok svojej pozornosti?

  • 6. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 803x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu